Obținerea Certificatului de Încadrare în Grad de Handicap

ETAPELE OBȚINERII CERTIFICATULUI DE ÎNCADRARE ÎN GRAD DE HANDICAP

 

DEPUNEREA DOSARULUI ŞI STABILIREA DATEI PROGRAMĂRII LA SERVICIUL DE EVALUARE COMPLEXA DIN CADRUL D.G.A.S.P.C. ILFOV:

Dosarul pentru obținerea certificatului de încadrare in grad de handicap se poate depune și la sediul Direcției de Asistență Socială oraș Pantelimon din  Bdul Biruinței, nr.46-48.

Când ?

Program depunere dosare

Luni – Joi în intervalul 08:00 – 12:00.

Vineri nu se lucrează cu publicul.

Depunerea dosarului în afara programului de lucru cu publicul, se va face la șeful de serviciu la numărul de telefon 0754.068.850.

 

ACTE NECESARE :

DOCUMENTE ADMINISTRATIVE

 

  1. Carte de identitate în termen de valabilitate – copie și original
  2. Certificat de naștere – copie și original
  3. Certificat căsătorie / Hotărâre de divorț /Certificate de deces soț – copie și original (pentru femei )
  4. Anchetă socială efectuată de DAS Pantelimon – original
  5. Adeverință de salariat (pentru salariați ) – original
  6. Decizie de pensionare : medicală și administrativă (pentru pensie de invaliditate ) și decizia administrativă ( pentru pensie limită vârstă ) copie și original + talon –original
  7. Adeverință de venituri de la ANAF ( persoanele fără venituri )
  8. În cazul vizei de reședință în jud.Ilfov , negație de la DGASPC de domiciliu (că nu figurează cu indemnizație de handicap )
  9. În cazul internarii intr-un centru de îngrijire -adeverință emisă de centrul respectiv cu perioada internării
  10. Dosar cu șină.

 

 DOCUMENTE MEDICALE

  1. Certificatul de încadrare în grad de handicap (ultimul )- copie (dacă este cazul)
  2. Scrisoare medicală – tip- de la medicul de familie – original
  3. Bilete de ieșire din spital – recente și de la debutul afecțiunii – original și copie
  4. Investigații paraclinice , care pot fi completate la solicitarea SECPAH – copie și original
  5. Referat de la medicul specialist cu istoricul bolii și starea prezentă , adresat SECPAH- original
  6. Documente medicale de la debutul afecțiunii (copilărie,adolescență- unde este cazul)-copie și original sau acte care pot să dovedească debutul precoce (ex.decizie pensie invaliditate ) –copie și original.
  7. Proces verbal medico-legal în cazul accidentelor de muncă, rutiere sau agresiuni-copie (conform cu originalul).

 

DATA PROGRAMĂRII LA SERVICIUL DE EVALUARE COMPLEXĂ DIN CADRUL D.G.A.S.P.C. ILFOV

În termen de 5 zile lucrătoare de la data primirii dosarului, reprezentanții Direcției de Asistență Socială oraș Pantelimon va transmite dosarul la Serviciul de Evaluare Complexă din cadrul D.G.A.S.P.C. Ilfov.

Stabilirea datei programării la evaluarea medico-psiho-vocaţională, realizată de specialiştii Serviciului Evaluare Complexă a Persoanei Adulte cu Handicap, se va face  de către un angajat al serviciului, în termen de 30 de zile de la data primirii dosarului și comunicată pacientului doar telefonic.

Pentru reevaluarea încadrării în  grad de handicap dosarul se va depune  cu 60 de zile înainte de data expirării valabilității certificatului anterior.

 

FORMULARE NECESARE

CERERE evaluare complexa în vederea incadrarii in grad de handicap

cerere-în-situația-agravării-stării-de-sanătate

declarație-permis auto

formular-scrisoare-medicală medic familie

informare-gdpr

 

 

 

 

 

 

 
Sari la conținut